loader
Blog

Redmine Nedir? Özellikleri Nelerdir?

Günümüzde iş sektörlerinin yönetiminin karmaşıklaşması, sektörlerin iç içe girmesi ve şirkette çalışanlara orantılı bir iş yükü politikası oluşturma gittikçe zorlaşmaktadır. Büyük kurumsal firmalar bu sorunları giderecek iyi bir proje takip yazılımı için yüz binlerce dolar yatırım yaparlar. Başlıca özellikleri

iş yönetimi

personel performans ölçümü

proje yönetimi

personel iş dağılımı

gibi işlevleri verimli bir şekilde yerine getirmek olan yazılımlar kullanırlar. Redmine Proje Takip Yazılımı da bu yazılımlardan biridir ve maliyet açısından diğer yazılımlara göre daha avantajlıdır.

Her sektörden kurumlar, işletmenin düzgün yürümesi için sistematik ve sürdürebilir bir iş takip sistemine ihtiyaç duymaktadır. Redmine öncelikle yazılım projeleri olmak üzere farklı bir çok sektörde (tarım, hayvancılık, restoran, otel, bilişim, dayanıklı tüketim malları vb.) işletmelerin iş takip ve proje yönetim ihtiyaçlarını karşılamaktadır.

Redmine ticari yazılımların ciddi lisans maliyetiyle elde edebileceğiniz çoklu proje desteği ve sınırsız kullanıcı desteğini ücretsiz olarak vermesinin yanında işletmede bulunan her iş süreci hakkında detaylı rapor çıktısıyla beraber elektronik olarak arşivlenmesini sağlayarak kurumsal bir hafıza oluşmasına katkı sağlamaktadır. Bu özelliği vasıtasıyla geriye yönelik iş sorgusu veya bir iş ile ilgili problemin tespiti ve daha önce yaşanılan tecrübelerden yararlanılmasını sağlayarak verimi arttırmaktadır.

Özelleştirilebilir ve esnek yapısı sayesinde bütün sektörlere uygulanabilir ve iş takibi, proje yönetimi ihtiyacını karşılayabilir. Takvim, iş zaman çizelgesi, zaman ve personel takibi gibi hazır gelir ve işler, projeler için eksik kalan ihtiyaçları mükemmel şekilde tamamlar. Bunun yanı sıra dışarıdan entegre edilebilecek bir çok eklentiyle farklı sektörler için özelleştirilebilir.

Redmine Proje Takip Yazılımı bütün bu problemlere ve karşılaşabileceğiniz diğer sorunlara çözüm olarak geliştirilmiş dünyada yaygın olarak kullanılan açık kaynak kodlu bir proje yönetimi yazılımıdır. Redmine ile firmanızın düzensiz işlerini toparlayabilir, personel arasında dengeli bir iş paylaşımı yapabilirsiniz, oluşturduğunuz projelere istediğiniz personeli atayabilir ve o alanla ilgili bütün bilgilerin uzun yıllar boyu sunucuda kalmasını sağlayabilirsiniz. Redmine Proje Takip Yazılımı, aşağıda belirtilen daha birçok yeteneğe sahiptir:

Redmine Yazılımının Avantajları:

Redmine sınırsız sayıda kullanıcı, çoklu iş, proje kaydına izin verir ve bunun için hiç lisans talebinde bulunmaz.

Redmine web tabanlı bir uygulama olup sadece belli bilgisayarlarda ve belli bir alanda çalışmaz.

internetin olduğu her yerde şirket çalışanları yazılım üzerinden çalışmalarını devam ettirebilir ve iş takip yazılımına ulaşabilir.

Herhangi bir iş ve projeyle ilgili yapılan her değişiklik e-posta ile bilgilendirilerek herkesin şirkette yöneticilerin belirlediği işlerle alakalı bilgilendirilmesi sağlanır.

Redmine ile işletmedeki veya projedeki ,iş yapısının(süreçlerinin) ve hiyerarşinin birebir aynısını yazılım üzerinde tasarlanabilir bu sayede işletme ve proje organizasyonu yazılım üzerinden sistematik ve kusursuz şekilde kurumsal olarak takip edilebilir.

Redmine’ın imkan sağladığı WİKİ dosya paylaşımı ve içerik yönetimi için çok sistematik bir yapı oluştur. İşletme ile ilgili bütün doküman fatura ,belge, evrak vs . her türlü doküman için bir doküman yönetim sistemi oluşturularak doküman yönetimini de sistemaktik hale dönüştürür.

Çoklu dil seçeneği ile bir çok dil ile proje ve iş takibi yapılabilmektedir.

Redmine bunun yanında esnek yapısıyla bir çok yeteneğe sahiptir.

  • Resmi Web Sitesi
  • - Bilgi İşlem Daire Başkanlığı -